Friday, November 11

psikosoooooooosial

hai hai hai everyone .
today is 11/11/11 (abih cun ah tarikh ?)

to : miss leong . 
paper psikosoooooooooosial sy td dh jd rojak cacamarba . taktau nk kata pa dh (=.=) so sorry .


hari ni jgak lah exam sbjk hayem pnya susah (hayem pon xsusah gny do!) what the *00* ? alamak alamak oh lemak ! ni rsa nk LO ni . 'aq mncik do cemnik' (ayt anuar hadi) :)

habes2 exam td rse sedih menyelubungi dri ini . lalu kaki ku terus melangkah laju balek bilik . tujuan utama mstila nk lyn perasaan luu ! haaa . dikala aku dok tacing sorg2, tiba2 aku TERbukak fb . 

then, nk taw aku lihat ? haaa aku tgk rmai mmbr update status yg mengatakan bahawa depa pn BENGANG + BANGANG ngan paper td .  rpanya bkn aku sorg ja rsa bengong jwb paper td . (phewww)

PERGHHH ! teruih rsa bahagia woooo (lega) 


p/s: actually sbjk psikologi (v)
hmm, skang tawakal jela op .
 kita dh usaha :)